Bilendi Discuss har det, som så mange andre online kvalitative undersøgelsesværktøjer mangler: absolut gnidningsfri deltagelse, ingen ekstra apps, der skal downloades, ingen forvirrende brugernavne og adgangskoder. Dette er virkelig blevet tænkt gennem deltagernes øjne.
Laura Calderón Westö, Insight Specialist, Frankly Partners
Det var ikke arbejde, det var sjovt, og vi oplevede, at vi aldrig har været så tæt på vores kunder, når de købte blyanter.
Maximilian Stein, Head of Market Research and Analytics, Stabilo
De tjenester, vi bruger mest, er dem, vi kender bedst, og som er med os hele tiden. I den henseende er ideen om at undersøge forbrugerne via en messenger næsten genial.
Alexandra von Cukrowicz, Head of Bonsai Lab, Bonsai GmbH
Det var meget nemt at bruge og tydeligt, hvilke opgaver jeg stadig mangler at udføre
Ollie, deltager i et Bilendi Discuss-projekt
Det var første gang, jeg brugte denne platform (jeg har ingen erfaring med at bruge den ældre version), og jeg har nydt den korte tid, jeg har været her. En rigtig god balance mellem emner og tankevækkende spørgsmål, samtidig med at man kan se andre og kommentere, når det er nødvendigt. Jeg kan godt lide layoutet, det er virkelig nemt at følge med, og statuslinjen hjælper med at se, hvad jeg har brug for at gennemføre, alt i alt en meget god oplevelse.
Homelife, deltager i et Bilendi Discuss-projekt
Jeg synes, at platformen er meget brugervenlig med for det meste multiple choice-spørgsmål sammen med videoer og illustrationer for at forstå, hvordan jeg kan interagere og sige min mening om alle emnerne.
G417Wilson, deltager i et Bilendi Discuss-projekt